समाचार
अर्थ
अर्थ
उद्यम
व्यापार
ब्यांकिङ
लगानी
कृषि
रियल इस्टेट
ऊर्जा
पर्यटन
बीमा
शेयर
पूर्वाधार
विकास
यातायात
अन्य
राजनीति
राजनीति
सरकार
नेकपा
नेपाली कांग्रेस
मधेशकेन्द्रित दल
संसद्
कूटनीति
अन्य
विचार
नियात्रा
विचार
हिमालखबर सम्पादकीय
स्तम्भकार
टिप्पणी
अन्तर्वार्ता
सम्पादकीय
ब्लग
अन्य
व्यंग्य
समाज
समाज
जीवनशैली
समुदाय
द्वन्द्व
प्रवासन
अन्य
संस्कृति
संस्कृति
इतिहास
सम्पदा
कला
वाङ्मय
धर्म
पर्व
संगीत
मनोरञ्जन
अन्य
खेल
खेलकूद
फूटबल
क्रिकेट
अन्य
रेमिटेन्स
चुनाव
हिमाल सप्ताहान्त
सुशासन
संविधान
कानून/नीति
अदालत
सुरक्षा
अपराध
भ्रष्टाचार
प्रतिनिधि सभा विघटन
अन्य
थप
दशैं साहित्य
स्थलगत
संस्मरण
हिमालखबर विशेष
रिपोर्ट
हिमाल खोज
व्यक्तित्व
दस्तावेज
संघीयता यात्रा
विज्ञान र प्रविधि
पुस्तक
वातावरण
हिमाल खबरपत्रिका
हिमाल
विदेश
व्यक्तिवृत्त
सम्झना
भिडिओ
तस्वीर
उकालो लाग्दा
स्वास्थ्य
स्वास्थ्य
कोभिड-१९
शिक्षा
समाचार टिप्पणी
हिमालखबर टीम
हिमाल खबरपत्रिका अभिलेखालय
शिक्षा
समाचार
अर्थ
राजनीति
विचार
समाज
खेल
रेमिटेन्स
चुनाव
ताजा ट्वीट
Tweets by Himal_Khabar
फेसबुक
ताजा समाचार
निर्देशक कबीर खानसँग ‘डिरेक्टिङ वर्कशप’ (भिडिओ)
रसुवागढीको बिजुली राष्ट्रिय प्रसारणमा जोडियो
दुई करोड ठगीको आरोपमा थईन्द्र रिजाल पक्राउ
वृत्तचित्रबाटै मानवीय भावना बुझ्न पाएँ : कबीर खान
नक्कली डाक्टर बीपी तिम्सिनाको फर्जी उपचार
कोपमा नेपाल कति सफल?
चौधरी समूहले तिरेको कर कति हो?
नेपाल सरकारलाई फलस्तीनी जनताको पक्षमा उभिन आग्रह
वर्ष दिनसम्म बनेनन् भूकम्पमा भत्किएका घर
भूराजनीतिक भुमरीबाट कसरी निस्केला पोखरा विमानस्थल?
अम्बेडकर स्मृति विशेष
मानवता (कविता)
पञ्चकुमारी परियार
अम्बेडकर स्मृति दिवस विशेष–कविता
नाल्मा गाउँको बेग्लै रामायण
लमजुङ, नाल्मा गाउँका आइतमान बिकले गाएर सुनाएको रामायणको कथाका कतिपय पात्र र चरित्र वाल्मीकि रामायणसँग पटक्कै मेल खाँदैनन्। वानर सेना, मन्थराको उपस्थिती नभएको बरु शिवजी भेटिएको रामायणको रचना किन र कसरी सम्भव भयो त?
नेपालको सन्दर्भमा अम्बेडकरको 'राज्य समाजवाद' कति उपयुक्त ?
असमानता र जातीय भेदभाव रहेको नेपालका लागि अम्बेडकरको राज्य समाजवाद सान्दर्भिक देखिन्छ, जसले पुनर्वितरणमुखी अवधारणाबाट समतामूलक समाजको परिकल्पना गर्छ।
‘दलित मुक्तिमा बुद्ध आदर्शवादी, अम्बेडकर अपूर्ण’
धर्म परिवर्तनमार्फत जात व्यवस्थाबाट मुक्ति खोज्ने अम्बेडकरको प्रयत्न राजनीतिक र दार्शनिक दुवै दृष्टिले सही ठहर्दैन ।
यो ‘ब्राह्मणवादी पितृसत्ता’को समय हो!
यो ब्राम्हणवादी पित्तृसत्ताले हो जसले महिलालाई पुरुषको ‘भोग्य’, दलित महिलालाई त वस्तु भन्दा तल राखेर व्यवहार गर्छ । र, भन्छ– महिला भएर प्रेम गर्नु बर्जित छ !
यसकारण असफल अम्बेडकरवाद
अम्बेडकरलाई देवत्वकरण गर्दै जात व्यवस्था अन्त्य सम्बन्धी उनका विचारका सीमामा आँखा चिम्लिदिने तथा उनको नाम भजाएर हरेक मुद्दालाई ‘प्रोजेक्टाइज’ गर्ने दुवै प्रवृत्ति रोग हुन्।
दलित मुद्दामा किन भइरहेको छ गान्धीको खलनायकीकरण?
दलितका लागि ‘छुट्टै निर्वाचन मण्डल’को अंग्रेजको प्रस्ताव र अम्बेडकरको समर्थनलाई लागू हुन नदिन गान्धी जेलमै अनशन बसे। अन्ततः अम्बेडकर उनको ज्यान जोगाउन सम्झौता गर्न बाध्य भए । तर, यसैको आधारमा मात्र गान्धीलाई दलितमुक्ति विरोधी भनिनु दृष्टिदोष मात्र हुनेछ।
किन हिन्दू धर्म त्यागेर बौद्ध बने अम्बेडकर?
हिन्दू धर्ममा रहुञ्जेलसम्म जातीय विभेदको मुक्ति सम्भव नहुने निष्कर्षका साथ डा. भीमराव अम्बेडकरले उत्तरार्धमा बौद्ध धर्म ग्रहण गरे। के वास्तवमै बौद्ध धर्ममा वर्ण र जातको विभेद छैन त!
राजा महेन्द्रकै सामु अम्बेडकरले भने, ‘भिक्षु नै कार्ल मार्क्स, बौद्धधर्म नै साम्यवाद’
अस्वस्थताका बाबजूद सन् १९५६ को २०–२५ नोभेम्बरमा काठमाडौंमा आयोजित विश्व बौद्ध सम्मेलनमा भाग लिन डा.भीमराव अम्बेडकर नेपाल आएका थिए। सम्मेलनको समापनमा उनले बुद्ध र साम्यवादबारे गहकिलो प्रवचन दिए, जहाँ उनको दायाँ राजा महेन्द्र स्वयं उपस्थित थिए। नेपालबाट फर्केको १५ दिनपछि नै उनको निधन भयो।
नेपाललाई मार्क्स होइन, अम्बेडकरको खाँचो छ
भारत र नेपालको सर्वहारा वर्ग वर्णव्यवस्थाको गर्भबाट पैदा भएको हुनाले यहाँ मार्क्सवाद हुबहु लागू हुन सक्दैन। मार्क्सभन्दा अम्बेडकर नै बढी सान्दर्भिक देखिन्छन् ।
सर्च गर्नुहोस्
Get Breaking News Alerts From
Himal Khabar
Allow Himalkhabar to send push notifications to your device.